Regulamin sklepu

Sklep rozWesel.pl, działający pod adresem http://www.rozwesel.pl, prowadzony jest przez firmę:

Bamoska GROUP Barbara Moś z siedzibą w Jankowicach (43-215), ul. Żubrów 78 numer NIP 638-169-33-96, numer REGON 242865994 zarejestrowaną w CENTRALNA EWIDENCJA I INFORMACJA O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ prowadzona przez MINISTRA ROZWOJU 
Kontakt: tel.: 531-822-555 | mail: biuro(at)rozwesel.pl 

Sklep rozWesel.pl prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet.

Klient składając zamówienie oświadcza, iż zapoznał się z treścią regulaminu i zaakceptował postanowienia w nim zawarte oraz że ma zdolność do czynności prawnych w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Zamówienia

  • Zamówienia przyjmowane są poprzez sklep znajdujący się pod adresem www.rozwesel.pl 24 godziny na dobę i siedem dni w tygodniu. Dodatkowo można składać zamówienia przez telefon (pod numerem 531 822 555) i pocztę elektroniczną (pod adresem biuro@rozwesel.pl)
  • Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wypełnienie i zatwierdzenie "formularza zamówienia - koszyka" znajdującego się  na stronie internetowej sklepu, przesłanie zamówienia pocztą elektroniczną na wskazany w punkcie poprzednim adres, bądź też zgłoszenie go telefonicznie. Aby zamówienie składane pocztą elektroniczną bądź telefonicznie było skuteczne musi zawierać jednoznaczne informacje na temat zamawianego towaru, jego ilości, dokładnego adresu przesyłki oraz sposobu zapłaty.
  • Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mailem informację o przyjęciu zamówienia. Sklep zastrzega sobie możliwość telefonicznego lub e-mailowego kontaktu z Klientem celem weryfikacji zamówienia lub danych kontaktowych Klienta.
  • Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski.
  • Do każdego zamówienia dołączany jest rachunek sprzedaży. W przypadku chęci otrzymania rachunku na podmiot prowadzący działalność gospodarczą, należy podać dodatkowe dane (wystarczy zaznaczyć odpowiednie pole na stronie z formularzem zamówienia).
  • W wypadku zamówień płatnych przy odbiorze (opcja: wysyłka za pobraniem) Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadkach uzasadniających wątpliwość co do prawdziwości takiego zamówienia.
  • W wypadku wyczerpania nakładu danego towaru, wysyłka będzie wykonywana według kolejności wpływu zleceń. Klient, którego zlecenie nie będzie mogło zostać niezwłocznie zrealizowane z powodu wyczerpania nakładu, zostanie powiadomiony e-mailem o możliwym terminie realizacji zamówienia. W przypadku wyczerpania nakładu, braku towaru w Magazynie Centralnym i braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Klient ma prawo do odstąpienia od realizacji umowy i zwrotu pieniędzy, bądź otrzymania innego wybranego towaru za ewentualną dopłatą bądź zwrotem różnicy. Jeśli zapłata za towar nastąpiła z góry – Sklep Internetowy rozWesel.pl zwróci Klientowi należność za towar. Klient przyjmuje do wiadomości, iż obecność towaru w sklepie internetowym nie jest aktualizowana w czasie rzeczywistym.

Ceny produktów

  • Wszystkie ceny produktów w sklepie rozWesel.pl są cenami detalicznymi brutto wyrażonymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki.
  • Wszystkie znajdujące się w sklepie znaki towarowe i nazwy firm, zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm.
  • Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki, które pokrywa Kupujący. Koszt przesyłki produktów zależny jest od wybranego sposobu płatności, wartości całego zamówienia oraz sposobu dostawy.

Płatności dostępne w sklepie

W sklepie rozWesel.pl istnieje możliwość wyboru jednej z trzech form płatności:

  • Szybka płatność – za pośrednictwem systemu Przelewy24
  • przelew bankowy bezpośrednio na konto bankowe: ING Bank 63 1050 1399 1000 0090 9672 4522
  • za pobraniem - uregulowanie należnej kwoty przy odbiorze osobistym lub jako pobranie u listonosza, w urzędzie pocztowym przy odbiorze przesyłki (za zaliczeniem pocztowym), lub u kuriera.
  • płatność gotówką przy odbiorze osobistym

Czas realizacji zamówienia

  • Realizacja zamówienia rozpoczyna się:

a) dla zamówień płatnych przy odbiorze - w momencie, wpłynięcia zamówienia do sklepu;

b) dla zamówień płatnych przelewem - w momencie wpłynięcia przelewu opłacającego zamówienie na konto bankowe sklepu lub na konto sklepu w systemie płatności internetowych transferuj.pl.

  • Realizacja zamówień odbywa się w dni robocze (poniedziałek-piątek).
  • Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu wszystkich zamówionych produktów (chyba że strony transakcji postanowią inaczej).
  • Termin otrzymania przesyłki jest to suma czasu realizacji oraz czasu dostawy. Czas dostawy zależy od wybranej metody wysyłki. Przesyłki dostarcza kurier - czas dostawy to zazwyczaj około 1 dzień roboczy.

Zwroty produktów

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, każdy Klient Sklepu ma prawo bez podania przyczyn odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Informację o zwrocie towaru należy przesłać w formie pisemnej. Towar nie może nosić śladów używania, kopiowania czy zniszczenia, musi być kompletny. Po wysłaniu informacji o chęci odstąpienia od umowy klient ma 14 dni na wysłanie towaru do sklepu.

Do przesyłki ze zwracanym towarem należy dołączyć potwierdzenie sprzedaży wraz z paragonem lub rachunkiem. W przypadku produktów objętych gwarancją wymagane jest dołączenie karty gwarancyjnej.

Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie produktu i kosztom dostawy. Pieniądze zostaną zwrócone najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.

Koszt zwrotu zamówienia ponosi kupujący w wysokości najtańszej opcji dostawy dostępnej w sklepie.

Reklamacje produktów

Klientowi przysługuje prawo do reklamowania produktu w zakresie przewidzianym ustawą  o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego.

Wadliwy produkt należy odesłać na adres firmy prowadzącej sklep po wcześniejszym kontakcie z działem obsługi klienta (telefon, e-mail).

Do odsyłanego produktu należy dołączyć paragon (lub rachunek sprzedaży)bądź jego czytelną kopię, informację o wadzie produktu oraz kartę gwarancyjną (w przypadku produktów objętych gwarancją).

Wszystkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia (od momentu otrzymania przesyłki od Klienta).

Towar uszkodzony zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeżeli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zaoferuje inne, dostępne w sklepie produkty lub zwróci nabywcy równowartość ceny towaru. Koszty dostarczenia towaru w przypadku  pozytywnie rozpatrzonej reklamacji pokrywa sklep.

Postanowienia końcowe

Zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych” Klient rejestrując się w bazie sklepu dobrowolnie podaje dane osobowe, zachowując prawo ich wglądu, zmian i usunięcia.

Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji zamówienia. 

Administratorem danych osobowych jest Bamoska GROUP Barbara Moś ul. Żubrów 78 43-215 Jankowice. Kontakt: basia(at)rozwesel.pl. Dane przechowywane będą do czasu realizacji umowy.

Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje, itd.) nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu zakupionego towaru w Sklepie Internetowym rozWesel.pl.

Sklep zastrzega możliwość sprzedaży towaru w innym opakowaniu niż uwidoczniony na stronach sklepu.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia niezrealizowane z przyczyn technicznych (nieprawidłowe funkcjonowanie strony, błędne wypełnienie formularza, itp.).

Niniejszy regulamin obowiązuje od 01 marca 2012 roku.